Hello.

Witam Was bardzo serdecznie!

Okres, w którym podejmuję wyzwanie i staję jeszcze przed zamkniętymi na klucz drzwiami, powinien stać się dla mnie czasem wyjątkowym i tak też się dzieje.
Zaczynam przygodę z blogowaniem.
Wiele lat spędziłam na biernym obserwowaniu wspaniałych blogerów, nie wiem czy można powiedzieć, że wiele się od nich nauczyłam, jedno jest pewne, stali się oni dla mnie inspiracją do tworzenia swoich własnych treści w sieci.
Bo niby dlaczego nie próbować czegoś nowego?
Czuję, że jest to dla mnie odpowiedni moment, aby mierzyć się z własnymi ograniczeniami jakie sobie narzucam. Ograniczenia przecież nie istnieją, są tylko wymysłem naszej wyobraźni.

Mam na imię Małgosia, z wykształcenia jestem ekonomistką. Pracuję na etacie, dbam o dom
i narzeczonego (wkrótce męża) ;) zajmuję się również wieloma sprawami, które wymagają ode mnie zaangażowania i poświęcenia swojego wolnego czasu, jednak lubię to i właśnie dlatego jakiś czas temu postanowiłam rozpocząć działalność w sieci.

Blog ten poświęcony będzie w głównej mierze szeroko rozumianym pojęciu zainteresowań oraz nawiąże do mojego stylu życia.
Opowie historię o podróżach, w których miałam okazję przeżyć niesamowite przygody, zbliży Was do świata kobiecego piękna - dbania o siebie, pokaże jak ważna w życiu każdego człowieka jest pasja, dla mnie największa to 2 kółka napędzane łańcuchem i siłą własnych nóg. Jak słusznie kiedyś usłyszałam łańcuch daje wolność.

Przedstawi obraz mojego sposobu zdrowego odżywiania, może dzięki temu przekonam Cię do zmiany diety na lepszą. 
Zadba o to, aby miłośnicy okazji i testowania produktów kampanii marketingowych odnaleźli coś dla siebie, a także pokaże Wam cząstkę mojej codzienności, która każdego dnia zbliża mnie do minimalizmu. Mniej znaczy więcej.
Dodatkowo zobrazuje mój własny sposób organizacji przestrzeni i dbania o porządek w życiu.

Zapraszam Was do mojego świata. 



Komentarze