Śnieżka - 1602 m n.p.m.

W górach jest wszystko co kocham.

 
Kilkudniowa przerwa dobrze mi zrobiła. Krótki, ale bardzo intensywny wyjazd, przypomniałam sobie jak to jest poczuć klimat gór, obcować z nimi, cieszyć się wolnością, beztroską i prawdziwym szczęściem, bo przecież góry to moja największa pasja.

Góry uczą pokory. Nie otwierają się dla wszystkich, nawet nie dla najwytrwalszych. Pozwalają odkryć się tylko nielicznym.

Powstało mnóstwo poradników o tym, jak radzić sobie w górach, jaki sprzęt wybrać, jakimi drogami zmierzać, kiedy odpuścić wspinaczkę, dlatego chciałabym uniknąć powielania tych informacji i po prostu zaprosić Was do obejrzenia zdjęć, jakie udało mi się wykonać podczas tegorocznego zdobywania Śnieżki.

Najważniejszym elementem w wędrówkach górskich są buty. Odpowiednio dobrane, najlepiej wysokie za kostkę, aby stabilnie trzymały nogę. Bezpieczeństwo to podstawa.


Podążając trasą zieloną na szczyt pokonaliśmy ok. 20 km. Wyruszyliśmy spod Świątyni Wang w Karpaczu. Trasa ta jest jedną z najbardziej malowniczych i widowiskowych tras jakie prowadzą na Śnieżkę.








Czy tylko ja na ostatnim zdjęciu dostrzegam naturalnie wydrążone w skale serce? To nie przypadek :)

Do następnego!

Komentarze